اخبار

مدیرعامل میلی تغییر کرد؛ سعید علی‌عسگری مدیرعامل شد

سعید علی عسگری پس از رفتن مصطفی اکرمی به هیات مدیره میلی به عنوان مدیرعامل میلی‌گلد انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی میلی، سعید علی‌عسگری از شهریور سال ۱۴۰۴ به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در میلی فعالیت می‌کرد و از این پس مسئولیت هدایت و راهبری اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. همچنین مصطفی اکرمی پس از دوره مسئولیت خود، به عنوان عضو هیات مدیره به همکاری خود با میلی ادامه می‌دهد.

فعالیت‌ها، خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای میلی با حفظ پیوستگی و ثبات ادامه دارد و این مجموعه با تمرکز بر نوآوری، توسعه خدمات و ارتقای تجربه کاربران، مسیر رشد خود را دنبال می‌کند.

این جابه‌جایی مدیریتی در ادامه روند برنامه‌ریزی‌های سازمانی میلی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های پیش‌رو انجام شده است.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا